Den mest ofotogeniska i stan ska på modelluppdrag


Det är inte bättre än att jag mår lite illa

Om ett gäng timmar skall jag & Nikki-Lee tillsammans med min kompis och hennes dotter på en sån där ”modell för en dag” fotografering

Jag gillar inte att vara framför kameralinsen…såvida jag inte har stark saft i systemet då förstås

och det alternativet är ju uteslutet med tanke på mitt tillstånd

Står helst bakom strålkastarljusen

Jag blir stel och nervös, blir skakig och i värsta fall får jag tics i ögonlocket

Haha, jag skojar inte….

Att jag utsätter mig för detta idag är enbart för att i första hand göra något tillsammans med min lilla tjej som verkligen behöver mer ”mamma/dotter tid” och för att dokumentera min fina stora mage

Den har ju växt något enormt och jag vill gärna ha det på bild

Egentligen hade jag velat börja dokumentera den för flera veckor sedan men det har liksom inte blivit av

Inte mindre än 3 olika ombyten och div accesoarer skall man ha med sig till fotograferingen

Jag använder fan inte accesoarer

Antalet klädombyten gör ju inte saken bättre precis

Vad skall man ha på sig?!-Finns ju inte alltför många val med den här kalaskulan 🙂

Vore jag vågad skulle jag gärna fota gravidkroppen lite avklätt som så många gör idag

Tycker det är oerhört vackert

På andra

Inte mig den komplexfyllda 37 åringen som beter sig som hon vore en osäker 17 åring istället för att ta det som en kul grej

*Gaaaaaaaah*

Get a grip girl 🙂

Nåja, har sett en hord av dessa modellbilder av flertalet alldagliga människor och jag måste säga att resultaten oftast är fantastiska så det finns väl hopp även för mig

Någon som kommer se ut som en strålande vacker liten ängel är iallafall min underbara dotter

Hon blir så otroligt fin på bild

Hon har varit uppstressad över denna dag hon med har jag märkt

Kanske känner hon av mammans taskiga vibbar och dåliga självkänsla

Något jag absolut inte vill föra över på henne

Får jobba på det

Nähepp…detta skall bli roligt-BASTA!!!

Det är väl så man skall se på en sån här händelse-En kul grej bara

Ett annorlunda avbräck i vardagen, varför förstora upp det till en elefant

Jo, för det är så jag gör med det mesta….

Vi får se om jag delar med mig av några bilder i bloggen sen

Nu skall jag prova kläder och raka benen 😉

Ha en skön Söndag

Whole Lotta Love

Katja

jajustdeja….

Appropå skönhet…..hittade denna bild på Fejjan

Även de vackraste av vackra människor åldras

och inte alltid på det mest smickrande sättet….

Robert Plant & Mike Monroe

2 gamla favvisgubbar 🙂

 

Lämna en kommentar