Gårdagens bravader


Igår var jag ju som sagt iväg på fotografering/sminkning tillsammans med Nikki-Lee

Vi kom till Scandic och blev snabbt sminkade

Sminkösen var väldigt duktig och gjorde ett bra arbete med mina ögon måste jag säga

Dock kändes det som att det var lite löpande band stil över alltihopa, inkl fotograferingen

Vi satt liksom i ett rum på rad flera stycken så det kändes inte särskilt personligt

Man kunde tex ha lagt ner lite mer jobb på att fixa små skönhetsfel

Tex mitt graviditetshormonsfejs med plitar och allt….men det kanske är att be om mirakel

Fotograferingen var ok men när man är så osäker och stel som en annan så hade man ju gärna sett en fotograf som var lite mer engagerad och som kunde hjälpa en att slappna av lite bättre

Förutom en massa olika skärmväggar i olika färger och en spegel så var det stor brist på spännande rekvisita

Vi fick göra exakt samma poser i 3 olika tagningar och det kändes minst sagt lite B

Att det var 3-4 fotografer som plåtade samtidigt hjälpte ju inte till att göra en blyg person säkrare då det stod folk och tittade på överallt….

Men men

Det blev en del bra foton

Åtminstone på dottern

Men så är hon också änglalikt vacker med en hy som man skulle kunna dö för

En annan ser ju ut som man gör och det kan varken den skickligaste sminkösen eller den bästa av fotografer ändra på

fniss

Men jag fick min fina stormage dokumenteradoch det var ju ett av syftena med att jag utsatte mig för detta

Men huuuu till vilken summa

Det var ju inte gratis kan jag säga…

Lägger upp lite av de foton jag ändå inte skäms allför mycket att slänga upp, darlingen har redan skymfat mig på Facebook

Men kolla in dottern-Så fin hon är

Det var allt för nu

Whole Lotta Love

Katja

 

4 thoughts on “Gårdagens bravader

  1. oh tackar, älskar verkligen bilderna på dottra min, och andreas är en toppen fotograf har ställt upp lite gratis som modell för honom tidigare och har alltid en massa fina bilder efter det! 😀 Så kul med foton och jag är lite svag för svartvitt.

    Men gud se fina bilder ni tagit och din dotter har verkligen porslinsfin hy! Man skulle haft lite av den just nu, haha jag är mest bara jätte torr i ansiktet :S usch! Tycker ni fick med er en massa fina bilder! 😀

    Kramar!

Kommentera

