Dags att skiljas från mina små vänner…


För den inbitne stämpelsamlaren så är det inte svårt att förstå att det är med tyngd och motvilja i själ och hjärta jag nu beslutat mig för att avyttra mer eller mindre samtliga av den lilla skara motiv jag har kvar i stämpelhögen. Kommer bara behålla en handfull motiv som är mig extra kära.

OBS!!!

Jag kommer att lägga ut några med ett utgångspris som är mitt lägsta sedan kan man buda därutöver genom att lägga en kommentar under varje stämpel. Jag skriver i annonsen om det är budgivning. Till alla motiv tillkommer porto. För att anmäla sitt intresse skriver man en kommentar och det är först till kvarn.

Håll utkik kommer att lägga upp regelbundet from idag då tillfälle ges

                                           

Signatur

Kommentera

