Påskkort nr 1…


Förhoppningsvis får jag till ett par till. Firar inte påsk och brukar faktiskt inte skicka påskkort heller men när jag hittade denna urgulliga digi på Wee stamps så kunde jag inte låta bli att ladda hem den 🙂 Målat med distress markers och vattenpensel…övning ger färdighet. Jag är fortfarande väldigt försiktig och vågar inte blanda färger och försöka mig på avancerade skuggor…då skulle jag förstöra så många motiv och några kort skulle inte bli gjorda. Man får pyssla snabbt när man har småtroll i huset 🙂

PÅSKKORT

Solen skiner idag och jag passar på att hålla mig inne och städa…hade ju hellre pysslat men skall ha lägenhetsvisning imorgon så då är det bäst att sopa dammet under mattan 🙂

Trevlig helg!

Signatur

 

3 thoughts on “Påskkort nr 1…

  1. Tack för titten inne hos mig! Vad roligt att du scrappar igen! Ditt kort är jättefint, och motivet är supergulligt! Tycker att du har fått till det jättebra med färgläggningen!

Kommentera

