Ett litet gulligt kort till en gullig person…


Hittade den här söta digistämpeln på Wee stamps och fick lov att köpa den. Wee har en del fina motiv och kostar inte så mycket. Främst passar de nog till grattiskort och liknande till barn kanske men detta kort skall en vuxen få av mig. Gjorde detta till en person som är en av de snällaste jag känner. Kan inte säga vem ifall hon kikar in här 🙂 Hoppas hon gillar det. Jag har ytterst svårt att bli nöjd med mina kort numera och jag saknar roliga dekos…en mässa med shopping skulle inte vara fel. Behöver en ny skärmaskin också för nu har Fiskarseländet gjort sitt. Den skär snett och fransar kanterna….Tar gärna emot förslag och synpunkter på bra skärmaskiner alltså 🙂

Har fotat med luren min kamera är så stor och klumpig men färgerna blir inte så bra och ljuset är som det är…brukar oftast fota utomhus men nu var det för kallt. Har färglagt med distress markers, gillar dem mer och mer och nu när Åsa var så snäll och köpte en vattenpensel (Zig) åt mig på Avestamässan antar jag att det kommer bli roligare. Här har jag använt en från Clas Olson och den släpper för mycket vatten tyvärr. Att måla med distresserna kräver nog mycket övande, iallafall för mig som har så lite tid.

till L

Lämna gärna ett avtryck innan du tassar vidare

Signatur

3 thoughts on “Ett litet gulligt kort till en gullig person…

  1. Å vad kul att du gjort ett kort, och sååååå fint det blev! Jag tycker du lyckats så fint med färgläggningen, och detaljerna är alldeles lagom många. Hoppas du blir nöjd med vattenpenseln, jag bara älskar min!
    Snaaart är det mässa i Gävle, och vi får shoppa och kika på demos, prata och ha skoj! Längtar!

  2. Åh vilket jättefint kort du gjort!! Den där didisen gillar jag också jättemycket och jag tycker du färglagt den ljuvligt fint!
    Din vän kommer att bli förtjust!!
    Kram!!

Kommentera

