Äntligen fick man en stund vid pysselbordet


Man får hugga de få och korta chanser man får att sätta sig i sin hobbyvrå…Det gjorde jag ogår och det resulterade i ett snabbt och mycket enkelt kort till lilla fammo som fyller år om ett par veckor. Motivet är en digi från Saturated Canary, dessa söta motiv har blivit mina stora favvisar för tillfället. Söta men ändå med en tuffare attityd tycker jag…Passar mig bra.

Eftersom jag hade kort om tid blev det till att måla med Promarkers och MPC teknik. Vill gärna ha tips på vart man kan köpa blommor till bra pris, letar såna små fina buketter med kallor och tulpaner bla…dessutom söker jag efter sådana pärlor som sitter på en tråd.

till farmor 2013

– Tack för titten, lämna gärna en kommentar innan du traskar vidare….

Signatur

2 thoughts on “Äntligen fick man en stund vid pysselbordet

  1. Ett superfint kort med en av mina absoluta favoriter bland hennes stämplar. Wildorchid i england har bra priser på blommor, ser att du redan fått tipset. Därifrån beställer jag ofta.

  2. Ett jättefint kort!!

    Wild orchid crafts i England har hur mycket blommor som helst, snabb leverans och rätt billiga.
    Varnar dock för att det är farligt för ha-begäret att gå in på deras sida 😉
    Scrapdraken och Kristinas scrapbooking har jag också handlat blommor från.

    Kram!

Kommentera

