Scrapperi scrappera…men utan sill


Idag hann kärringen scrappa lite. Mest färdigställt påbörjade projekt… för när man äntligen får tid så skall tekniken svika. Min fina Silhoutte Cameo (sillen) bara strular, skär sönder och trasar papper efter papper…minst 10 ark sen igår. Efter alla möjliga tips och råd från div forum och troubleshootings så fick jag helt enkelt ringa butiken jag köpte den ifrån och de skickar en ny kniv på momangen. Det gick på garantin så det är jag oerhört glad för. Hoppas det bara är kniven som är dålig och inte hela maskinen. Visar ett kort ikväll även om det blev fotat med mobilen i superdåligt ljus….Det andra försöker jag hinna med i morrn.

saturated 1

Hittade supergamla papper som jag aldrig trodde jag skulle få användning för. Motivet är en digi från underbara Saturated Canary. Älskar hennes motiv och vill köpa många många…

De är söta men inte ullegulliga som vissa andra, som jag också gillar men kan få nog av emellanåt 🙂

Färglagt med mina avdammade Promarkers och Copics och skapat djup  och skuggor med MCP-teknik.

Tack för titten!

Signatur

One thought on “Scrapperi scrappera…men utan sill

  1. Ett superfint och tufft kort. Älskar också många av Saturated Canary motiven.
    Tur du får hjälp med maskinen, trist när sånt krånglar när man väl har tid att sitta och skapa.

Kommentera

