En digiblomma på lördagskvällen


Pysselverkstaden liksom all övrig verkstad i mitt liv går fortfarande på sparlåga…Så även bloggandet. Här snoras det och hostas det fortfarande, em del av min hörsel är tillbaka men det är fortfarande lite lock och det susar och piper mer än tidigare men kanske är jag på gång att bli bättre snart. Är nu inne på en ny antibiotikakur, dessvärre har denna lite trista biverkningar som skallebank och illamående. Kortisonet fick bort vätskan bakom trumhinnan men det tog bara 2 dagar efter avslutad kur så satt locket som en smäck igen…Doktorn misstänker ev Twar…Inte minst eftersom jag är så oerhört trött och utmattad i det närmaste håglös.

Lite scrap har det blivit, mest halvhjärtat men ändå…ska väl bara få lust att fota och lägga upp här med. Tills dess så bjuder jag på en liten digiblomma….Hoppas någon gillar den och vill använda den på nåt av sina alster.

Fortsatt trevlig helg!

Signatur

digi blomma 001

2 thoughts on “En digiblomma på lördagskvällen

  1. Tack för kommentaren i bloggen!
    Jag har köpt blommorna och rosenknopparna från England. Det har varit stängt över nyår, så nu är det lite utplockat i shopen – men det kommer nog snart in mer. De har massor av fint!

Kommentera

