Gratis digis till den som vill ha från sjukstugan


Mitt eget pysslande ligger lågt. Svårt att få egentid med lillemannen och när jag får det ägnar jag den tiden till urtråkiga hushållssysslor…Ser dock fram emot nästa lördag då skall jag på scrapträff med Åsa och de andra scrapdamerna igen. Längtar. Har haft förkylning från underjorden sen i mitten av november med bihåsinflammation, konstant lock o smärta i öronen (och vätska bakom trumhinnan). Det har också tagit udden av all lust att göra något roligt alls. Har ätit pencillin tagit rinexin och är inne på nasonexflaska nr 2 men inget hjälper. Fick igår en dunderkur kortison och allt mitt hopp står till den nu. Jag har ju mycket besvärlig tinnitus och den har under denna tid varit regelrätt vidrig med massor av nya och så höga ljud så man knappt tror det är möjligt. Det gör mig både lätt panikslagen och lite lessen. Så ja…pyssleri och bloggeri kom på skam helt enkelt. Men men nu hoppas vi på bättre och friskare tider…

Med dessa rader bakom mig bjuder jag härmed på ännu ett av mina gamla motiv från gömmorna….blir det nåt krångel vid utskrift så hör av er. Bilderna bör förminskas innan de skrivs ut.

Trevlig helg!

Signatur

digi 3 001

4 thoughts on “Gratis digis till den som vill ha från sjukstugan

    • Jag bara ska bli frisk!!! Tänker inte missa för jag behöver göra nåt annat än att vara mamma en dag nu ::) Även om det är det bästa jobbet i världen såklart.

      Kram på dig Åsa!

Kommentera

