En gratis digi igen då…


Eftersom jag fick så positivt gensvar senast (roligt) så lägger jag upp ännu en av mina stämpelmotiv. Denna har jag inget original kvar av tyvärr så kanske blir denna liiiite pixlig men inte så det stör tycker jag. Till er som laddar ner, de flesta tackade på Facebook men jag vill ju gärna se era bloggar om ni har några också eftersom jag gillar att ta en bloggrunda då och då och få ny inspiration. Så lämna gärna er bloggadress i kommentarsfältet innan ni susar vidare. Just detta motiv har jag faktiskt några omonterade rubberstamps kvar av. Om nån är intresserad så är priset 25 kr pp. Maila eller lämna kommentar här.

mina stämplar 001

      Tack för besöket & trevlig julhelg på er!!

Kram

Signatur

One thought on “En gratis digi igen då…

Kommentera

