Födelsedagskort till pappi


image

Hittade ett ovisat kort i mobilen. Inte nåt vidare bra upplösning men men…detta snabbscrappade jag till lilla pappas födelsedag i november.

När jag gick igenom lite gamla kort så insåg jag att den stackars farsgubben fick ett kort med samma gitarrkille förra året…ooops 🙂

Ah, får väl leta upp nåt fräckare till nästa år då han fyller 60 istället

Har här färglagt med distress markers, bland det första som jag behöll och gjorde ett kort av. Distresserna kräver en del övning och än har jag lång väg kvar

Signatur

2 thoughts on “Födelsedagskort till pappi

  1. Jag tror inte han misstycker om det är samma motiv, det blir ju så olika kort beroende av vilka papper och dekorationer man använder. Du har skapat ett kanonfint kort till pappsen, och jag hoppas han fick en bra födelsedag.
    Kramar till dig!

Kommentera

