Ett litet gulligt grattiskort


 

IMG_20121128_095322

Var ett tag sen jag gjorde detta för att öva med de nya färgerna. Ett simpelt grattiskort. Bra att ha ifall att det blir nåt barnkalas eller nåt …Har använt en gammal hänglastämpel som jag tycker är söt. När jag ser kortet så här på skärmen känns det tomt på vä sida…Möjligen adderar jag kanske mer dekos innan detta ges till någon som fyller år. Färglagt med distress markers. De gröna bladen har jag skurit ut med Cameon. Blommor från Prima. Papper är gamla som jag hittade i spillhögen och jag vet ej märket tyvärr.

Signatur

2 thoughts on “Ett litet gulligt grattiskort

  1. Tack för besöket hos mig! Ja, visst är det svårare med kort till killar/herrar. Hittade det där klipparket med gamla bilar och det går ofta hem 😉
    Klart du får länka till mig! Får jag göra detsamma t din blogg?
    Kram!

  2. Hej Katja!
    Så kul att hitta din blogg! Har kikat runt en lång stund och hittat såå mycket fint att inspireras av!
    Det här kortet är ljuvligt med en så söt hÄngel, fint färglagd och ett jätteläckert blomfång !!
    Kul också att se bilder på lille Dante och fina Lo:s!
    Ha det gott i snöyran! Kram !!

Kommentera

