Scrappat…tro det den som vill…


men här kommer bevisen…Enkla snabba los eftersom egentid inte kommer i överflöd och när de tittar fram utnyttjar dem till städning…Men ”what the heck”  pysselbordet har utnyttjats ialla fall…det var ett tag sen.

2Princes-En liten & en stor

Live Laugh Love- Så som det ska vara är man är en liten ny människa

I Love u Dante-Denna gjorde jag faktiskt till en skissutmaning i magasinet Inzpiras blogg men när den skulle fotas så dog batteriet i kameran och eftersom jag hittade tävlingen samma dag som det var deadline så hann jag aldrig få med den. Synd för jag är själv nöjd med denna.

Så några los sen tidigare som jag inte minns om jag redan visat

Dante

Madame Butterfly-Gillar den här trots sin enkelhet men motivet är ju så vackert förstås

Sov Gott-Älskar dessa blommor från Prima så vackra men så dyra och snart är de slut…dags att fylla på lagret snart 😉

Sweet child of mine

Det var allt för idag-uttråkad bebis vill ut i solen och promenera deklarerar han högljutt just nu

För att skona mina öron gör jag honom till viljes

Whole Lotta Love

Katja

4 thoughts on “Scrappat…tro det den som vill…

Kommentera

