Buzzadorkampanj nr 1-Vanish


 

Har anmält mig som Buzzador. Min första kampanj som jag blivit utvald till var att prova Vanish fläckborttagningsmedel samt att förmedla provpåsar till vänner och bekanta. Eftersom det är första gången är jag inte helt hundra på hur man skall ”buzza” men detta blir iallafall min första blogg/Facebook rapport.

Fick en stor tung låda fylld med olika produkter med både pulver och flytande Vanish

Pulvret har jag haft tillfälle att testa förr men inte de flytande och de senare blev min favorit

Testade produkter

Vanish Oxi Action Extra Hygiene-Pulver på en golvmopp, ordenligt lortig av smuts från barnvagnshjul och familjens skor samt full av hundhår

Tvättade moppen i 60 grader (ej förtvätt) hade pulver i maskinen på själva moppen samt i tvättmedelsfacket (ej nåt annat tvättmedel)

Önskar jag hade bild på resultatet-Moppen blev som spritt ny!!!!!

Provade även Vanish Oxi action gel/ Oxi action Crystal White på baby Dantes kläder och kräktrasor

Resultat vita hakklappar med kräk bestående av plommonpuré- Tyvärr så lämnades gula fläckar kvar efter 2 omgångar varav andra tvättningen med förbehandling direkt på tyget. Då hade iofs fläcken torkat in och legat i tvättkorgen 2 dar innan jag hade tillfälle att besöka tvättstugan.

Men på en sweatshirttröja med samma fläckar på som tvättades samma dag och med förbehandling fick jag bort alla spär av plommonpuré.

Möjligen är plommonpuré svårt att få bort när det är intorkat och just bebiskräks kanske är ännu svårare om det ej tvättas på en gång.

Skulle varit väldigt önskvärt med egen tvättmaskin vid en sån här kampanj faktiskt.

Fortsättning följer imorgon då jag skall fortsätta att testa resten av produkterna.

Hittills kan jag säga att jag rekommenderar att man har iallafall en flaska flytande Vanish Oxi action hemma om man har barn i huset.

Tilläggas bör är att Vanish är astma och allergivänligt-Jag har en allergisk dotter så det ger många pluspoäng!!!!

HAR FLERA PROVA PÅ PÅSAR KVAR ATT DELA UT, SÅ OM DU ÄR INTRESSERAD SÅ MAILA ELLER LÄMNA EN KOMMENTAR SÅ KAN VI BESTÄMMA NÄR DU KAN HÄMTA. ENDA KRAVET ÄR ATT DU LÄMNAR DIN RAPPORT HÄR TILL MIG SEN NÄR DU PROVAT PRODUKTEN

Katja

One thought on “Buzzadorkampanj nr 1-Vanish

Kommentera

