Skulle ju pyssla ju…


Hela dagen har scraptarmen sugit och pysselbordet på övervåningen har känts så lockande

Inte minst efter den snabba layout jag kastade ihop på eftermiddagen då Dante snällt sov i en knapp halvtimme 🙂

Idag har skitkorven inte velat sova just nåt alls på hela dagen…bara småsnuttar här och där

Så fort mamman med tillhörande mjölkbehållare smiter från sängen vaknar den lille gynnaren minsann

Sen till kvällen blev det som det brukar…Lilleplutt blir så där hiskeligt övertrött så han inte kan komma till ro och då SKRIKER man om inte mamman går och bär och vaggar och bär och vaggar…..osv osv….Mellan 17,00 & 19,30 ikväll har herrn varit ganska billig kan jag säga 😉

Gav honom ett lugnande bad och en slurk mat & sen somnade knytet ….ÄNTLIGEN…

Vad gör då mamman…?!

Går och sätter sig vid skaparbordet…river i lite papper….bläddrar bland foton i 10 minuter…

Går ner för att enbart kika lite på den lilla gosen som sover….men lägger sig snart bredvid och bara tittar på detta…

Underbara skitunge ♥

 Vilken normal mamma kan gå iväg och scrappa när man kan ligga bredvid en så här underbar liten varelse?!

Man vill ju inte missa en endaste sekund

Älskar dig Dante….tom när du är skitdryg…. 😉

Mamma

 

5 thoughts on “Skulle ju pyssla ju…

  1. Pappas älskling, bästa som hänt mig här i livet. Älskar dig Dante ponken min och min underbara flickvän Katja. Puss

  2. Lappas älskling, bästa som hänt mig här i livet. Älskar dig Dante ponken min och min underbara flickvän Katja. Puss

Kommentera

