Scrappat idag….


Har längtat efter att dra fram de dammiga scrapsakerna ett tag nu och idag hade jag en sån tur att ag fick hela 20 minuters egentid som jag använde till att knåpa ihop årets första lo på…

Den blev enkel som attan och jag känner verkligen att de få scrapsaker jag har kvar är mer än uråldriga och det var inte lite ringrostig man kände sig

Värdelöst fotat och beskuret, hur jag än fotade fick jag inte bort blänket i bilden vilket är lite typiskt när man beställt blanka fotografier men det är också det enda alternativet på Fuji…de är inte bäst men billigast

Men men det var roligt och här är resultatet

Katja

Kommentera

