Dagens: Fyndat i ottan…


boken om mig

 Har letat ett tag efter en babybok med det lilla extra. Vart jag än sökte så återkom ovanstående. Men när jag såg priset på den så blev jag lite tveksam…mellan 349-350 kr. Känns ju lite overkill, särskilt med tanke på att jag som är gammal scrappare borde göra en egen BoM åt Dante.

Men jag hinner ju inte!!!!

Vet ju att man så snabbt glömmer de små men betydelsefulla händelserna i bebbens liv, inte minst det första året då så mycket sker i utvecklingen men man glömmer i all skrik, ammnings- och trötthetsdimma.

Körde några priskoller på Prisjakt.se och på pricerunner och fann då samma bok på CDON för endast 229 kr….snacka om prisskillnad.

Så jag högg direkt såklart!!!.

CDON

One thought on “Dagens: Fyndat i ottan…

Kommentera

