Dagens order: Hallonbladste-Jaja vi får väl se…


Sprang in i en tråd på ett bebisforum som handlade om ”hallonbladste” och dess påstådda effekter som både skall kunna inverka på en bättre förlossning samt ev även se till att man ej går över tiden då den hjälper livmodern att träna och ger den sammandragningar detta pga teets oxytocininnehåll

Pga av den senare effekten skall man ej börja nyttja denna dryck förrän i vecka 35 vilket jag är i nu

Jag är skeptisk och brukar sällan vare sig tro på eller testa alternativa produkter men då och då försöker jag ändå vara öppen för det som ej är medicinskt eller vetenskapligt beprövat

I börjandå jag fick min tinnitus provade jag allt möjligt men när det gällde den så fungerade inget

Varken gingko eller blåbärspiller, öronljusbehandling eller akupunktur fungerade och det är väl därför jag ställer mig skeptisk när det kommer till sånt här

Men, men nu tänker jag iallafall testa, det gör ju iallafall ingen skada vare sig på mig eller bebis så det är väl bara att köra

Hoppas det smakar gott åtminstone-Kostade 49 pix för 100 g så jag kommer ej heller att gå under rent ekonomiskt…

Recension av mirakelteet kommer om några veckor 😉

Fakta om denna dryck kan du läsa om här: Re-Fresh.se

Whole Lotta Love

Katja

Kommentera

