Sista tidens shopping…


Börjar faktiskt bli…nej…är nog helt klar med bebis shoppandet nu

Bara börja hamstra blöjor, nappar & tvättlappar och sånt kvar

Visst har man säkerligen handlat en hel del onödigt

Men det är roligt och det är ett bra sätt att få tiden att gå

Trots allt har jag tack vare idog genomrensning av nätets alla webbutiker, Tradera och Blocket fått det mesta till rätt hyggliga priser

Allra helst om jag jämför med de fysiska butikerna som står till buds i Gävle

Idag fixade vi babyvakter från Padwico, lite brusigare än jag trodde dagens babylarm skulle vara men i en helt annan klass (& storlek) än de jag hade när Norton & Nikki-Lee var små

Pyttiga grejjor-Inköpta på Barnens Hus

Jag har på Tradera ropat in sprillans nytt täcke, kudde och Barbapapa bäddset till vagnen för en spottstyver mot för vad ordinarie pris är

Nostalgi från den egna barndomen 🙂

Tummenmobil och Tummen babysitter som jag ville ha fick ge vika för detta lite lyxigare och förmodligen smått onödiga från Fisher Price

Men när det bara skiljer någon 100-ing men har mer roliga funktioner så kan man lika gärna välja det senare

Intalar mig det så känns det lite bättre

Har ju rätt gott andrahandsvärde också så det svider inte allt för mycket i lädret

Mobil med flera olika klassiska musikstycken, naturljud, belysning & den projicerar söta djurbilder i taket

Babysitter & babygunga med vibrationer, steglös hastighet och musik

Ska det vara så ska det…nej, fick tag i dessa till bra kampanjpriser hos Barnrummet

För övrigt så har vi shoppat massor på Ikea istället för på Babyland, fungerar ju lika bra det

Allt för nu

Whole Lotta Love

Katja

One thought on “Sista tidens shopping…

  1. Att jag inte kom på de tidigare, jag har ju Lucas Fisher Price Rainforrest-mobil kvar :/
    Snacka onödigt, köpte den på Barnens Hus för 700:- å Lucas hatade den hahaha
    Kanske blir fler ungar i framtiden som kanske gillar den bättre 😛

Kommentera

