Dagens: SAY WHAAAAT?!!


Igår var jag på köpis och irrade omkring en stund…ser då när vi passerar Rocks-Skivbutik i periferin stora reklambanners över konsollspel som kan förbokas

Däribland denna som fick mig att tvärnita

Var ju tvungen att fråga expediten om det var på skoj-Men nej det skall det inte vara enligt honom, han hade tydligen tänkt detsamma först

Har ju bara väntat sisådär 10 år och kanske några till

Rykten har sagt att NU kommer det nya Duke men det har aldrig blivit av

Nu skall det släppas den 7 maj

Tjohooooo!!!

Man har alltså 2 saker att se fram emot denna vår

Bebis & Duke

Kanske döper jag bebis till Duke rentav…

Efter så här många års väntan på spelet hoppas man ju att det håller hög kvalité

Inget är som väntans tider

Lock & loud babies….

Whole Lotta Duke Nukem

Katja

2 thoughts on “Dagens: SAY WHAAAAT?!!

  1. Haha, men Elisabet då?! 🙂 Duke Nukem är ett skjuta- döda monster actionspel, enkelt förklarat . Jag spelade det första gången på PC i mitten av 90-talet och det var så min spelådra föddes :). Sen har det varit en massa snack om efterföljare men det har tagit massor av år men nu verkar det vara på G.

Kommentera

