Dagens…sista ryck


Bolibompatajm-Är glad att darling inte hittade zoomen när han tog detta 🙂

Blev en lång dag detta

Massa skjutsande hit o dit, en massa önskemål från höger och vänster

De vanliga sysslorna på det

Allt skall hinnas med-eller så är det bara så att JAG har en föreställning om att det skall vara så….

Ibland är det riktigt BORING att vara vuxen

Nu är särringen aptrött

Fogarna skriker av värk

Halsbrännan talar om att jag är stressad

Anar en ischiasnerv i vänster ben som ev kan tänka sig att hålla mig vaken i natt

Hoppas den ändrar sig

För jag behöver verkligen SOVA inatt

Orkar inte skriva så mycket nu

Men jag var ju till min barnmorska idag

Fick reda på att:

Mamman har ökat ytterligare 2 kg sedan den 17 december

Sammanlagt 8 kg alltså-Kommer nog inte att hålla mig under 70 kg´s strecket som önskat men det är som det är…huvudsaken bebbe mår bra

HUGALIGEN 😉

Jag tycker det är massor men barmmorskan tyckte tvärtom

Idiot som jag är äter jag några sura godisar strax innan besöket så jag uppvisade ett tämligen högt blodsocker

Har väldigt lågt blodtryck och det nog det som förmodligen är orsaken till att jag får yrselattacker och små blodtrycksfall då och då

Känns skönt att få en förklaring på det eftersom det oroat mig en del

SF mått 29 cm + 4 cm sen sist alltså

Magen växer det är då ett som är säkert

Bebis hjärtljud ca 134-140

Helt normalt att det sjunker och ökar enl bm

Fick tips på Profylaxfilm som jag varit in på bibblan och beställt

För jag vill inte gå på någon mammagrupp eller psykoprofylax

Övar hellre hemma istället

Börjar lite smått fundera på förlossningen

Hur jag vill ha det med smärtlindring och så

Om jag ens vill ha någon-Får se, det som sker, sker sen kan man ju ha önskemål

Nä, nu skall jag kolla på film och har jag riktig tur somnar jag ifrån den

Puss & Kram

Sov Gott

Katja

 

 

One thought on “Dagens…sista ryck

  1. usch det låter som du har det lite jobbigt. För mig knallar det på, lite känslig ibland speciellt då blodsockret sjunker, idag har jag lyft 80 bala hö tillsammans med en person och fick ont i magen efteråt. Låg i soffan när min man kom men han var mest intresserad av mat än av hur jag mådde. Då exploderar jag! Jag går väl först ;D
    Vi ska inte heller gå någon föräldra grupp eller så, precis som du har jag också börjat fundera lite på förlossningen, jag tror jag ska ta all smärtlindring som går 😉 Hoppas du får sova i natt.
    ha det gott!

Kommentera

