Veckan som gick


Denna vecka bara svischade förbi i 190 km/h. Hoppas att de kommande 10 veckorna kommer svassa förbi minst lika snabbt.

I måndags var vi på det efterlängtade sista UL:et, sista smygtitten på lillskrutt innan vi får träffas irl. Han hade växt massor sen i början av november då vi var på RUL.

Egentligen har inget särskilt hänt denna veckan för att den skall ha rusat på så. Jag har mest vardagslunkat med det vanliga. Storbarnen har varit hos sin pappa så jag har fått en del vila och egentid och jag måste säga att det är guld värt med den tiden just nu. Man sover ju inte så bra alla nätter och även om barnen är ”stora” behöver de sin mamma.

Jag kan konstatera att jag växt ännu lite till om magen under veckan. Har dessvärre haft en del sötsaks cravings och jag antar att det kommer att visa sig på vågen hos BM imorgon…oh no 😉

VECKANS SHOPPING

Har shoppat lite mamma kläder, ett par nya mammatights bla eftersom de jag köpte i Oktober redan hae stora hål i grenen. Inte så smart att köpa exakt likadana igen men de var billiga och sköna. Har även köpt nya mammatrosor ala supersexy tantmodell…inte snygga men jäddrans bekväma och så blev det minst lika heta bh:ar utan bågar. Går bara inte med bågar längre eftersom de skaver så förbenat och jag har svårt att andas redan som det är. Min hud verkar ha blivit jättekänslig. Vissa kläder kliar och jag måste klippa bort alla tvättetiketter annars blir jag skogstokig.

Till bebbe har vi köpt ett babygym…Ja, jag vet supertidigt men hittade ju denna på Blocket i toppskick och till ett bra pris: Och till  mamman en amningskudde: Är ju såld på Tummen som ni vet….så man får ju hugga när tillfälle ges….

Sen måste jag ju bara berätta vad supersgoa darling shoppat åt mig under veckan….Jag har haft julafton kan man säga 🙂

Röda Converse…nu saknas bara svarta,vita,lila,blå,vinröda och….*s*

Älskar Converse. Under ungdomens punkår var andra skodon uteslutet men då kostade dessa dojjor bara en bråkdel av vad man får pröjjsa idag

Sen fick jag dessa 3 örhängen, några album som stod på önskelistan

Alla hans verisioner från Tv 4:s program är med och de är ju kanoners

En dubbelcd med det bästa av alla visor han skrivit-En fantastisk artist. Såg ni dokumentären som gick på SVT tidigare i veckan så förstår ni.

Volbeats senaste-Har inte hunnit lyssna genom hela men det jag hört känns lovande

Tack darling-Jag älskar dig

Nu skall jag ta en sista slapp-halvtimma i soffan och klappa magen sen är det dags att förbereda sig för verkligheten

Storbarnen skall hämtas

Whole Lotta Love


Katja

Kommentera

