Dagens Led Z…in my ♥ 4-ever….


Inga ord är nödvändiga

Finns inget bättre

Kommer aldrig att finnas

Tillsammans med Black Sabbath har Led Zeppelin lagt grunden för det mesta i musikvärlden

Det är då min allra bestämdaste åsikt

Säg emot mig den som vågar 😉

En stor sorg är att jag aldrig kommer få uppleva dem live

Det skulle varit något att berätta för barnbarnen det 😉

Whole Lotta Love

Katja

One thought on “Dagens Led Z…in my ♥ 4-ever….

  1. Ja jag tyckte att dom var lite söta,och Nalle Puh freak som man är så måste man ju köpa till bebis också 😛

    Hehe kul att vi har exakt samma SF-mått 🙂 När är det dags för nästa besök för din del? 🙂 Själv ska jag på nästa besök den 10:e Januari 🙂

    Usch lät inget kul med vinterkräk,hoppas det är bättre nu?! Krya på dig annars!

    Då ska ni alltså på UL samma dag jag ska till BM 🙂 Tänk att det faktiskt inte är lång tid kvar till våra småttingar kommer nu 😀

    KRAM!

Kommentera

