Dagens: Så mycket bättre…


I min gammelblogg hade jag ofta ett Dagens…tema

Jag har ju avlivat den bloggen så jag inför ”Dagens” här istället

Börjar med detta

Grymmaste Petter!!!

Gävles stolthet!!!

Gillar Petters verision av DiLevas låt mer än originalet och aldrig hade jag väl anat att jag skulle gilla nåt av Berghagen

Haha

Men när Gävlesonen tolkar så kan det knappast bli annat än bra

Näpp nui skall jag åka och köpa fotoramar på Dollar

Billig budget är bra det

Whole Lotta Love

Katja

2 thoughts on “Dagens: Så mycket bättre…

  1. okej ja frågan är ju om jag vågar.. Nathalie kunde ju inte alls ha stl 56 när hon föddes, hmm… haha vilket dilemma alltså 😛 haha! Får kanske chansa. Eller så kör jag säkert får nog väx lill i det så småningom. 😛

    Åh vad härligt med hundar, vi tog oss en promenad idag också vill dock gå en riktig lång promenad nån dag, blir så himlans sällan, ska kanske försöka fixa hem någon kul pulka eller nåt så lillan kan hålla sig nöjd under promenixen också 😛 Älskar att vara ute i Naturen och längtar så efter att få köpa hus en bit på landet och ba njuta! 🙂

    Har du fått mycket foglossning? jag är lite osäker om det är det jag har nu eller inte, för jag kan också få ont ryggen ner mot svanken mest och tycka att det som ilar, förra graviditeten hade jag ingen som helst tillstymelse till ont i ryggen så det är därför jag är lite osäker. :S Men tror att min rygg tog lite stryk av förlossningen dessvärre och min BM värkar vara inne på det spåret med. Så hoppas det knäcker till sig vid denna förlossning 😛

    Kramar!

  2. Jag funderar faktiskt också på att byta bloggsida. Vad var det som fick dig att byta?

    Jag vill nog dock flytta hela bloggen. Får se om jag orkar haha.

Kommentera

