Äntligen Helg


Ännu en vecka att lägga i arkivet

Den har bjudit på både bra saker & riktigt jobbiga

Var ju till BM och fick efter lite småtjat lyssna på bebisens hjärta

Egentligen så mäter man inte SF mått eller lyssnar på hjärljudet förrän tidigast i v 24

Men hon gjorde ett litet undantag för oss-Vi har haft tur med vår BM måste jag säga

Darling har spelat in det hela och jag har försökt att lägga in det här på bloggen men där sprack de tekniska kunskaperna

Eftersom bebbe varit ganska lugn och snål med sparkarna i 1½ vecka nu så var det skönt att vi fick höra de små hästhovsliknande slagen 🙂

140 slag/minut, precis som det skall vara

Darling har idag arbetat sin första vecka på nya jobbet

Barnen är en vecka närmare jullovet

Jag är en vecka närmare BF

Byter vecka varje lördag ♥

Hur som helst hoppas jag på en lugn helg-Veckan har haft alldeles för många jobbiga inslag

Jag har alldeles för stort minus på sömnkontot

Stressnivån är hög och fanns det varningslampor på mitt mående så skulle de lysa illande röda

Några röda blinkande lampor har jag inte men ett par susande och illpipande tinnitusöron har jag och så som de låter nu så finns det bara en betydelse-Tagga ner!!!!

Förutom att stressen och ångesten ger mig ökad tinnitus och svidande mage så oroar det mig också hur det kan påverka lilla bebis….

Jag skulle behöva några sköna tusingar och ensamtid på Valbo köpcentrum….

Shopping gör mig avslappnad!!

Åtminstone tills man ser kvittona när man kommer hem 😉

Men utgifterna är större än inkomsterna denna månad så shoppingen uteblir nog även denna månad

Vill ju köpa julklappar & bebiskläder nu ju….

Nepp, detta duger inte…sitta här och gnälla

Lägger mig & buffar på stormagen istället-Hoppas jag får respons

Hörs!

Whole Lotta Love

Katja

One thought on “Äntligen Helg

  1. Nej det är ju så,jag försöker uppdatera åtminstone en gång om dagen.. Men ibland är man ju inte hemma om dagarna :/ Fördelen är la att jag ofta får en stund på jobbet där jag kan göra en snabb update 🙂

    Japp jag har BF 1a april 🙂 Jag har nog lika som dig tror jag,Enligt tickern byter jag vecka idag men enligt UL tror jag att det är lördag.. Så jag vet inte riktigt hur man ska räkna det där 😛

    Ha en superbra dag 🙂

    Kram

Kommentera

