Hallihallå…


Hann och orkade inte uppdatera igår, dessutom blev samtliga (utom jag) i huset utan dator pga routerbyte så min lap ockuperades av de övriga familjemedlemmarna

Började morgonen tidigt igår med att mer eller mindre få gräva fram bilen under alla snö, sen kommer sonen ut till parkeringen iklädd sina gympadojjor och säger att han redan är blöt om tassarna

Oj…vilken dålig mamma är inte jag som inte försett mitt barn med för vädret fotriktiga dojjor?!!!

Men snön kom ju så oväntat skyller jag på

Hela dagen hade jag dåligt samvete och såg honom stå med blåa tår på skolgården på lunchrasten

Efter skolan bar det iväg till skobutiken och så fick mamman lufta plånkan

Så idag skickade jag båda mina barn till skolan med varmt på fossingarna

Feels good…*s*

Idag har jag inga måsten så jag skall snart sätta mig och göra lite julkort antingen sådana jag skall sälja eller så får jag helt enkelt använda dem till eget husbehov…alla fröknarna på skolan och tjocka feta släkten skall ju ha som vanligt

Ni får ha en fin dag trots allt det hemska vita och kalla

Nej…jag gillar inte vintern..burr…

Whole Lotta Love

Katja

3 thoughts on “Hallihallå…

  1. åh vad kul, då kanske du vet hur ellos barnkläder är i storleken? Jag vet inte om jag ska våga köpa storlek 56 eller om jag ska köpa 62 lutar nog mot att köpa det större eftersom det vr den storleken jag fick ha på Nathalie när hon kom, hon var för lång och stor för 50 och 56 :S

    Haft en bra dag?
    kramar

  2. Åh vad mysigt! .D hjärtljud är ju så härligt att få höra!

    Jag har tid nästa torsdag den 25 november längtar som bara den! Ska bli så roligt! 🙂

    Massor med kramar! 🙂

  3. Jomen visst är det så.. Skriver ju för min egen skull också,men får man respons på det man skriver så är det ju roligare!

    Ja det är ju tyvärr så.. Visst att man inte tappar så mycket läsare om man tappar blogglusten över en dag eller så,men däremot om det går flera dagar/veckor så förstår jag att folk tröttnar på att följa.. Det gör jag med 🙂

    Jadå idag blir det vinterjacks-jakt för nu börjar det bli kallt o jävligt här :/ Haha somnade om en stund sen efter att ha varit vaken sen 2.20-4.45 😛

    Ha det bra tjejen!

    Kram

Kommentera

