Till BM idag ♥


God Morgon!

Har fortfarande inte förstått vad som skett med WP, lägger jag in nya länkar eller kategorier så innebär det att nåt annat försvinner

Crazy

Så har det inte varit förr så antingen har WP ändrat någon funktion eller så är jag dum i  skallen

Nåja, klurar på eller tigger hjälp av någon som jag vet kan

Idag kl 11:30 så skall vi till MVC och träffa vår barnmorska

Förutom att vi skall få alla intyg som man behöver för FK mm så hoppas vi att det är dags för att få lyssna på hjärtljuden på bebbe

Antar att hon kommer mäta mitt SF-mått också

Det skall bli kul att få veta hur stor man blivit

Även om magen kom direkt, innan jag ens visste att jag var gravid tom så har jag nog stannat lite i växten eftersom jag mått så illa, kräkts så mycket och i perioder helt enkelt inte haft matlust

Jag är nu i v 21 och mår fortfarande illa

Allra helst av kaffe

När jag väntade tvillingarna var jag vid denna tidpunkt nästintill lika stor som en enlingsgravid i sista graviditetseckan enligt den bm jag hade då

Det ni…shit, det var ingen dålig mage man låg inne med kan jag säga

Nä, skall nu ta ett djupt andetag och smyga mig upp till små monstren på övervåningen

Väckningarna är alltid lika intressanta

Är det gomonster eller surmonster idag?!

Wish me luck!

Ha det så bra idag

Whole Lotta Love

Katja

2 thoughts on “Till BM idag ♥

  1. Åh tack 🙂

    Hur gick det idag fick ni höra på hjärtljuden? 🙂 Det är kanske bland de underbaraste ljuden som finns 🙂 Vart så glad att jag fick lyssna på dem redan i vecka 12. 🙂

    Ha en super fin dag du med! kram

  2. visst är det drygt att inte få sova ordentligt?! :S
    har också haft så ett bra tag nu,men bara längtar tills man får sova normalt..

    jovisst borde man passa på,men samtidigt kan det ju va kul o kunna va lite social på eftermiddagarna/kvällarna 😛 Men men,det är la som det är.. 🙂

    Längtar som en tok till våren iaf 😀

    Hoppas du får en bra dag!

    Kram

Kommentera

