Är inte skitkär i wordpress just nu…


Hela helgen har jag försökt att lägga in div länkar, nya kategorier samt en pregnancy ticker i den 2 spalten på sidan…

Jag vet inte om det är så att det jag vill göra helt enkelt inte går eller om jag gud förbjude är rent inkompetent…

När jag gör en ändring så försvinner något annat

Att lägga in den där räknaren går bara inte och jag har nu försökt enligt konstens alla regler (känns det som)

Men nu ger jag upp

Får ta och köpa mig en egen domän så jag kan göra som jag vill

För lite trist är det när man är begränsad och måste använda färdiga mallar

Har lovat flera stycken att jag skall adda deras blogglänkar…Jag skall, bara jag får till det någon gång

Vill man får man gärna hjälpa mig 😉

See ya!

Whole Lotta Love

Katja

2 thoughts on “Är inte skitkär i wordpress just nu…

  1. Haha då är det alltså jag som är lite småkorkad 🙂 Hur fick du in den?…Verkar som om WP hade nåt strul igår för nu verkar det fungera lite mer som jag vill men hur gör man med tickern? Vill ha den längst upp i kategori 2 spalten.

  2. Jag använder också wordpress och jag kan ändra o greja precis som jag vill i princip 🙂 Har ju lagt in en pregnancy-ticker på min sida 🙂

    / BigSmile87

Kommentera

