Till alla gulliga blivande mammor som tassat här


Tack för att ni tagit er tid att kommentera det är så roligt att få lite feedback på det man skriver

Ni skall veta att ofta när jag gör inlägg så kan de vara lite sarkastiska men jag försöker även att uttrycka mig så att man skall förstå att det finns en slags ”glimten i ögat” ton i det hela

Självklart är jag så saligt rusig av lycka av att få uppleva en graviditet igen

Det var inte självklart att det skulle hända första gången

Än mindre att det skulle ske igen

Idag är det halvtid

Fulla 20 veckor avklarade

Känns som det gått fort hittills iallafall

Fram till v 12 var det mest oro-Minsta lilla krämpa så var man i panik

Nu har man tom gått så långt att man köpt vagn

Vill shoppa nu

Men tyvärr tillåter inte ekonomin det riktigt än och det är ju lite tidigt än kanske

Men snart så-Lite roligare nu när man vet vad det är för sort därinne också

Även om jag inte är sådär förtjust i att det skall vara uppdelat i blått och rosa för varken eller är mina favoritkulörer

Men ändå liksom

Nu sätter jag mig nog och pysslar lite

Höres

Whole Lott Love

Katja

2 thoughts on “Till alla gulliga blivande mammor som tassat här

  1. Hej Lina!

    Me Blogspot så har man mer möjligheter än med WordPress när det gäller att leka med designen utan att betala. Men jag har testat de flesta bloggalt. o WP har de funktioner jag gillar mest. Bra att du har en duktig sambo, du har en räknare på din sida som jag oxå hittade igår men får inte in den i min sidospalt….du får gärna förklara hur du gjort.

    Ja det har gått snabbt att koma halvvägs, hoppas det fortsätter så. Jodå, nog har jag en del krämpor. Mår fortfarande illa och kan tokspy. Halsbränna och foglossning har börjat göra sig påminda och har haft en del graviditetsmigrän. Men jag har ändå en lättare graviditet nu än när jag väntade tvillingarna.

  2. åh tackar, jag har tur som har en sambo som kan datorer så det är faktiskt han som fixat min blogg design 😀 Ska dock försöka julsmycka den sen lite själv. Han får komma och rädda mig om det blir fel 😛 haha!

    Ja klart du får länka mig! 🙂 Bara roligt om du vill det.

    Grattis till halvägs! tycker tiden gått så himlans fort. Hur mås det annars? Inga krämpor?

    Kram/ Lina

Kommentera

