Lite nya kort


Jodå visst har jag pysslat lite

Inte som förr men…

Det första kortet satt jag faktiskt och gjorde den där dagen i början av Augusti medan darlingen var på apoteket och köpte gravtestet

Hade då bestämt mig för att återuppta scrappandet men det kom liksom på ända senare den dagen

Vips så fylldes mitt liv av helt andra saker än pyssleri

Men nu är jag på gång igen

Har börjat med julkorten i tid i år och vem säger att julen måste vara röd, grön och vit?!

Det var allt för den här gången. Eftersom det var så många att fota och ladda upp så la jag inte ner någon större möda på att fota och redda nåt vidare, det får man ha överseende med.

Dags för lunch nu

Whole Lotta Love

Katja

One thought on “Lite nya kort

Kommentera

