Inte mycket till kreativt kaos här inte…


Hur många gånger har jag skrivit och ursäktat mitt usla blogguppdaternde sista året???!…Alldeles för många och säkert kommer det hända igen…och igen…

Nåja, tänkte försöka göra ett ryck nu och börja uppdatera oftare.

Pysslandet kommer och går, senaste 2 åren har det varit mest går tyvärr men har faktiskt skapat en del som jag inte visat upp.

Sen förra inlägget har livet tagit en ny vändning som kastade om livet radikalt kan man säga….Jag är gravid.

Otorligt chockande nyhet men ännu mer glädjande. Kommer väl skriva en del om det också.

Under dagen hoppas jag orka och hinna med att uppdatera här, med bilder och annat. Kanske kommer jag byta layout också. Sen hoppas jag bara att alla mina gamla läsare hittar tillbaka och att jag hittar tillbaka till er.

Kommentera

