Har börjat scrappa igen så smått…


Hej

Kommer nu att skriva på Svenska i bloggen.

Jag har varit off under så lång tid nu och har varken bloggat eller scrappat.

Anledningarna är flera men jag håller dem för mig själv.

Livet har väl bara varit lite struligt en längre tid, både på gott och ont.

Så mycket kan jag säga.

Har iallafall börjat scrappat los och kort igen

Man är lite ringrostig efter så långa scrapsvackor och hu så jag saknar alla mina tekniska hjälpmedel och hu vad jag skulle behöva uppdatera materiallagret

Men det finns inga ekonmiska resurser för sådan lyx just nu så jag kör på det som finns

Det är ju också så att en scrappare aldrig får för mycket av någonting

Ångrar varje dag att jag sålde min Gazelle som jag aldrig ens kopplade in men situationen just då krävde det så det är väl inget att älta nu 🙂

En vacker dag skall jag köpa mig en ny 🙂

Mitt nästa inköp kommer mest troligt att bli en Big Shot iallafall

Finns så mycket fina dies från Sissix och inte minst de snygga från Tim Holtz

Must have!!!!

Nåja, jag är tillbaka och hoppas att jag inte rasslar ner i en scrapsvacka igen

Så här är några av de kort som jag gjort de senaste dagarna

Jag har inte scrappat snett…bara fotat på sniskan och jag orkar bara inte redda just nu 🙂

Whole Lotta Love

Katja

2 thoughts on “Har börjat scrappa igen så smått…

  1. Å vad glad jag blir att du börjat scrappa igen, att du hittade upp ur svackan och satte dig ner vid scrapbordet igen. Du är min LO-drottning, det vet du ;0) Korten är underbara, kul att det blev så många! Nu ska jag kika in oftare i fortsättningen.
    Kram ♥ Ta hand om varandra och barnen.

Kommentera

