Why stop when the spirit is up…?!!


I am on the road again

Yesterday i made my first layout for this year as you can see if you scroll down too the previous post

Today i made an card aswell

No masterpiece

Just a simple one without any text

I like too do cards without text cause it´s good too have a few ”just because cards at hand”

It did´nt came out that way i had in mind though

well well

I kept it quite clean and simple

I think it´s much more difficult too create cards than layouts

Find it harder to use different styles & how too place the papers

The light is not so good for photographing  right now, either inside or outside

The colors are not showing correctly but heres the result

My first card for 2010

Click too enlarge the image

Whole Lotta Love

Katja

6 thoughts on “Why stop when the spirit is up…?!!

    • Tack för det Åsa!!!

      Ja nu skall jag skapa igen. Behövde väl tiden till att återhämta mig efter allt som hände under förra året. Tappade lite sugen i o med butiken också.
      Men nu är det bara att se framåt och sätta igång igen. Kikar in hos dig när jag behöver inspiration 🙂

      Kram

    • Tack snällaste vännen!!!

      Ja jag gör det själv men så bra är jag inte…väldigt ringrostig faktiskt.

      Tar beställningar på kort gör jag så skicka alla dina nära & kära till mig om de vill beställa handgjorda grattis,bröllops eller what so ever kort….:)

      Dina kommentarer gör mig glad.

      Whole lotta love
      Katja

    • fattar fan ännu inte hur du elller ni gör,du o jessica får ta en kväll o visa mig är så imponerad men vet ej av vad ..va fan gör ni med dtor eller är det nån sorts pyssel låda ..hur som helst mycket impnerad

      • Hahaha…nej man kan scrappa digitalt oxå men det gillar inte jag. Dels vill jag jobba med händerna och dels så spenderas det redan tillräckligt mycket tid vid datorn ändå.
        Vi skapar med designerpapper, blommor o annat krimskrams….Skall nog få ner dig i scrapträsket det är så roligt och finns för få gubbar som håller på.

        Tack för allt beröm. Blir man glad av.

Kommentera

